Novo Nordisk markedsførte fedmemiddel på Linkedin – stenges ute fra britisk bransjeforening i to år

Den britiske bransjeforeningen Association of the British Pharmaceutical Industry (ABPI) finner seg ikke i at Novo Nordisk har markedsført selskapets fedmemidler på Linkedin. 
FOR ÅTTENDE GANG: Det er åttende gang i APBIs historie at Novo Nordisk sitt medlemskap er suspendert. | Foto: Novo Nordisk Pharmatech/pr
FOR ÅTTENDE GANG: Det er åttende gang i APBIs historie at Novo Nordisk sitt medlemskap er suspendert. | Foto: Novo Nordisk Pharmatech/pr
Christian Bundgaard, Anne Grete Storvik

Derfor suspenderer bransjeforeningen Novo Nordisk sitt medlemskap i to år, skriver ABPI på sin hjemmeside, melder danske MedWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 21 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
!
!
Skal inneholde minst 6 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn
!
Skal inneholde minst 2 tegn

Få ubegrenset tilgang til MedWatch for 1360 kr per kvartal

Start abonnementet ditt her

Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

!
Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Les også