Photocure øker omsetningen

Blærekreftselskapet har økt salget av sitt diagnostikum med elleve prosent i årets tredje kvartal. 
SALGSVEKST: Photocure-sjef Dan Schneide forventer nå en inntektsvekst på 17 til 20 prosent for produktsalg i 2023. | Foto: Eirik Omvik
SALGSVEKST: Photocure-sjef Dan Schneide forventer nå en inntektsvekst på 17 til 20 prosent for produktsalg i 2023. | Foto: Eirik Omvik

Photocure sitt diagnostikum for blærekreft Hexvix/Cysview solgte for 107,3 millioner i årets tredje kvartal, en økning på elleve prosent fra 96,9 millioner i tilsvarende periode i 2022. Økningen er drevet av prisøkning og gunstig valutakurs, ifølge selskapet. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MedWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    NÅDDE IKKE MÅL: CLARION-CKD fase 3-studien nådde ikke sitt primære endepunkt. | Foto: Tom Little

    Novo Nordisk-studie med blodtrykkskandidat flopper

    Les også