Den nye Arcticzymes-sjefen varsler mer offensiv markedsføring

– Vi får mange kunder via «word of mouth», men skal også bli mer proaktive ved å gå ut på markedet og kapre nye kunder, sier administrerende direktør Michael Akoh i Arcticzymes. 
KREVENDE ÅR: – Våre muligheter henger sammen med det makroøkonomiske, og det har vært et krevende år, sier Michael Akoh, administrerende direktør i Arcticzymes. | Foto: Colourbox/Arcticzymes
KREVENDE ÅR: – Våre muligheter henger sammen med det makroøkonomiske, og det har vært et krevende år, sier Michael Akoh, administrerende direktør i Arcticzymes. | Foto: Colourbox/Arcticzymes

Danske Michael Akoh har tatt over sjefsstolen i Arcticzymes som har stått tom siden Jethro Holter gikk av i mars. Etter noen uker i den nye jobben sier Akoh til MedWatch at det kan bli aktuelt å endre strategien til selskapet, som utvikler og selger enzymer til molekylær forskning, diagnostikk og bioprosessering.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MedWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    NÅDDE IKKE MÅL: CLARION-CKD fase 3-studien nådde ikke sitt primære endepunkt. | Photo: Tom Little

    Novo Nordisk-studie med blodtrykkskandidat flopper

    Les også