Eksportsatsingen: Kreftforeningen har sterk tro på felles markedsføringsstrategi for norsk helsenæring

En felles markedsføringsstrategi kan gi veldig mye drahjelp, sier Ingrid Stenstadvold Ross, generalsekretær i Kreftforeningen. 
HELSEEKSPORT: – En felles markedsføringsstrategi gjør at selskapene vil fremstå på en mer samlet måte enn før ute i verden, sier Kreftforeningens Ingvild Stenstadvold Ross | Foto: Anne Grete Storvik
HELSEEKSPORT: – En felles markedsføringsstrategi gjør at selskapene vil fremstå på en mer samlet måte enn før ute i verden, sier Kreftforeningens Ingvild Stenstadvold Ross | Foto: Anne Grete Storvik

FORKSNINGSPARKEN, OSLO (MedWatch): – Veldig positivt, er Ingvild Stenstadvold Ross’ første reaksjon etter å ha fulgt lanseringen av regjeringens strategi for eksport av norsk helsenæring fredag morgen. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MedWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    NÅDDE IKKE MÅL: CLARION-CKD fase 3-studien nådde ikke sitt primære endepunkt. | Foto: Tom Little

    Novo Nordisk-studie med blodtrykkskandidat flopper

    Les også