PR-nestor om navnevalg: – Bør speile både logos, pathos og etos

MedWatch har spurt Hans Geelmuyden om hva han mener er viktig når man skal døpe et selskap. 
LITE «CATCHY»: Reklame og PR-ekspert Hans Geelmuyden mener mange navn innen helsesektoren er generelt lite «catchy». | Foto: NTB
LITE «CATCHY»: Reklame og PR-ekspert Hans Geelmuyden mener mange navn innen helsesektoren er generelt lite «catchy». | Foto: NTB

MedWatch har i en serie artikler snakket med selskaper om opprinnelsen til navnet de har valgt. Vi har også spurt Hans Geelmuyden, som er en av grunnleggerne til Skandinavias største kommunikasjonsbyrå, Geelmuyden Kiese, om hva et godt navn bør inneholde. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MedWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    NÅDDE IKKE MÅL: CLARION-CKD fase 3-studien nådde ikke sitt primære endepunkt. | Foto: Tom Little

    Novo Nordisk-studie med blodtrykkskandidat flopper

    Les også