Digital Adjuvant selger digitale kampanjer for kliniske studier: – Har vært en barriere
Daglig leder Gaute Næspe i Digital Adjuvant pløyer ny mark ved å selge digitale rekrutteringskampanjer for kliniske studier, men kan skilte med svært gode resultater.
![RASKERE REKRUTTERING: – Industriaktører som legemiddelselskap trekker ofte fram at Norge er gode på datakvalitet. Men selskapene er opptatt av at vi må klare å rekruttere pasienter raskt nok, sier grunnlegger og daglig leder Gaute Næspe i Digital Adjuvant. | Foto: Kyle Meyr](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/15396621/wtaoo4/ALTERNATES/schema-16_9/gauten%25C3%25A6spe.jpg)
av EIRIK OMVIK
Digital Adjuvant spesialiserer seg på pasientrettede informasjonskampanjer for å nå ut til pasienter som kan ha nytte av å delta i kliniske studier.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.