Slik gikk det etter Epiguards korona-boom

Selskapet Epiguard solgte smittekuvøser for 100 millioner kroner i 2020. Men den massive etterspørselen i korona-året stilnet kraftig allerede året etter. 
TIlBAKE TIL NORMALEN: Etter salgs-suksessen i 2020 for Epiguard, må Per Söderpalm og resten av ledelsen nå styre mot en mer normal og stabil vekst. Neste steg for Epiguard er i det amerikanske markedet. | Foto: Sebastian Hagel
TIlBAKE TIL NORMALEN: Etter salgs-suksessen i 2020 for Epiguard, må Per Söderpalm og resten av ledelsen nå styre mot en mer normal og stabil vekst. Neste steg for Epiguard er i det amerikanske markedet. | Foto: Sebastian Hagel

FREDRIKSTAD (MedWatch): Fredrikstad-selskapet Epiguard har hatt en uortodoks reise til en medtek-startup å være: Over natten ble selskapets produkt Epishuttle svært ettertraktet. Smittekuvøsen skal frakte pasienter som må isoleres. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MedWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også